Zakelijke klantenservice (Resellers only)
Veelgestelde vragen
Staat jouw antwoord er niet tussen? Stel je vraag via het Whatsapp icoontje, rechtsonder in je scherm. Of neem contact op via zakelijk@vandelftchocolates.nl.
Bestellen en bezorgen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen geplaatst voor 12:00 worden in de regel binnen 48 uur geleverd. Het kan voorkomen dat drukte bij PostNL of pallet vervoerders leidt tot kleine vertragingen.
Kleine bestellingen (onder pallet niveau) kunnen mogelijk tot 23:00 in de avond verwerkt worden, afhankelijk van de drukte.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De kosten voor verzending worden berekend aan de hand van het totaalgewicht van jouw bestelling. Wij hanteren hiervoor de volgende staffel:
0 – 20 kilo -> €12,50
20 – 40 kilo -> €10
40 – 60 kilo -> €7,50
60+ kilo -> FRANCO
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is onder voorwaarden mogelijk om een zakelijke bestelling af te halen. Neem hiervoor contact met ons op via zakelijk@vandelftchocolates.nl.
Kan ik ook op rekening bestellen?
Op rekening bestellen is helaas niet mogelijk.
Moet ik in mijn bestelling rekening houden met een minimale afname?
Nee, wij houden geen minimale afname aan. Wel hanteren wij een staffel voor de verzendkosten.
De kosten voor verzending worden berekend aan de hand van het totaalgewicht van jouw bestelling. Wij hanteren hiervoor de volgende staffel:
0 – 20 kilo -> €12,50
20 – 40 kilo -> €10
40 – 60 kilo -> €7,50
60+ kilo -> FRANCO
Passen jullie producten door de brievenbus?
Helaas past geen van onze producten door de brievenbus. Zelfs het allerkleinste zakje van 200 gram Naturel Kruidnoten past niet door de brievenbus.
Betalingen
Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?
De volgende betaalmethoden zijn mogelijk op de reseller webshop:
iDeal, creditcard (VISA of Mastercard) en bankoverschrijving.